30 september 2010

Sitter och försöker lägga in en applikation i min iphone för att göra inlägg med mobilen, men såklart så funkar det inte... Kan skriva men inte lägga in bilder.

Har mått sådär de senaste dagarna. Huvudvärk varje jäkla dag har jag haft! Och igår fick jag blodtrycksfall igen. Fick lägga mig ner för att inte svimma! Förutom det så börjar jag få vääääldigt mycket förvärkar. Vet inte vad som är normalt men igårkväll när jag bara låg i soffan hade jag 6 st inom en timme och de känns som kraftig mensvärk samtidigt som magen blir stenhård som vid sammandragningar. Någon som vet? Kan det betyda att det är nära tro...?

Beställde just det som fattades i bebisväg. Lakan och lite annat smått ;)
Nu ska jag fortsätta försöka lista ut det här med mobilblogg... Ska bara samla lite tålamod så telefonen inte flyger i väggen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar