17 september 2010

Så här blev det!

Skötbordet på plats. Det blev jättebra! Så glad att slippa ha det ute i rummet och i vårt pytte-badrum hade det verkligen inte fått plats. Fattas bara en mobil att hänga över bordet men jag fick stränga order från min mamma att inte köpa det eftersom hon hade hittat ett med små flygplan (min pappa är pilot) som hon bara var tvungen att köpa :) Gulle-mamsen!


Har även lyckats färga den här gulliga overallen som jag hade. Det är ett spanskt märke som jag har en liten provkollektion av (ett litet projekt som jag hoppas kunna färdigställa).  Den var puderrosa innan så jag köpte sån där hemfärgningskit i färgen grå/blå och slängde in i tvättmaskinen. Så här fin blev den!



Nu ska jag äta lite lunch sen ut på en långpromenad...

2 kommentarer:

  1. Vart hade din mamma hittat det med flygplan? Pappan till lillen i magen är pilot (och spanjor;)

    Hittade hit via Renaramagrekiskan. Vi verkar ha mycket gemensamt du o jag. Gravida. Med en spanjor. Bott i Barcelona. Jobbar med mode;)

    SvaraRadera