8 september 2010

Magdans-time!

Sitter och tittar på Doctors på TV4 där de tipsar om bra övningar inför förlossningen och en väldigt bra träningsform är tydligen magdans. Och jag som har gått på magdans! Nu jäklar ska jag dansa loss här hemma så jag blir stark inför förlossningen :)
Beställde även Annas Profylax på DVD sen vi beslutade om oss att inte slösa pengar på en kurs. Går nog lika bra att göra övningarna framför tv:n. Dessutom betydligt billigare.

Jag vaknade 7.30 idag när Rob gick till sin lektion och fick sån energi så nu har jag städat hela lägenheten, tvättat, organiserat garderoben, ätit frulle och duschat. Skönt med sådana morgnar tycker jag...

Igår hade jag en mamma-dag. Hon var ledig så vi gick och satte oss på Breeze på Strandvägen i det fina vädret. Om ni inte har provat deras kladdkaka så är det ett måste. Godast i stan! Efter det promenerade vi runt på Djurgården och gick och sa hej till min mormor o morfar som är begravda där. Jättemysig dag...
Letade tröjor till mig men som vanligt...inget som passar och som jag känner mig bekväm i. Men tre små mini-plagg slank med iallafall ;)

Star-Wars tröja, plysch byxor och randig body. Allt i stl 50/56 från Åhlens eget märke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar