6 september 2010

Insomnia

Fy vad trött jag är på att inte kunna sova! Inatt vaknade jag 5-6 ggr och sista drömmen jag hade slog priset! Drömde att jag hade varit ute och sprungit och därför fått mega-stretchmarks som sträckte sig från midjan ner på halva låren och som dessutom blödde!!! Kan säga att jag vaknade i chocktillstånd...

I eftermiddag ska jag träffa ett par tjejer från vår lilla "mamma-grupp" :) Ska bli så kul att lära känna dem. Tänk vad mysigt att kunna ses sen när man är mamma ledig.

Går in i vecka 33 imorgon. Nu är det inte långt kvar... Längtar som aldrig förr kan jag säga! Och näst efter lillskrutten så längtar jag efter att få min kropp och rörelseförmåga tillbaka. Har nu gått från 55kg till 71kg. Så runt 20 kilo plus landar jag väl på när bebben kommer. Inte klokt! Men, men...jag är inte orolig. Jag kommer ta bebis och hund och köra igång med mina 1,5 timmes morgon promenader så går jag nog snabbt ner igen :)

Nu kom älsklingen hem från sin första svenska klass så ska höra hur det gick!

1 kommentar:

  1. Mammagruppen från FL... hur kunde jag missa det.. typiskt :(

    SvaraRadera