25 september 2010

Kaffe-peeling

Imorse hoppade jag in i duschen med morgonens kaffesump! Jepp...its true. Den bästa peelingen i världen. Melli lärde mig detta för ett par år sen. Gratis dessutom. Man tar helt enkelt och skrubbar hela kroppen med kaffesumpen och sen när man forfarande är blöt smörjer man hela kroppen med babyolja (binder den fukt du har kvar på kroppen efter duschen) och...voila! Babylen hud som jag lovar att man inte kan få på något bättre vis!

Här hemma har vi haft matt-provning idag. Köpte två olika mattor för att se vilken som passade bäst. Jag och Roberto vann...Nito förlorade. Stackarn älskade den vi tillslut inte valde. Han låg och gosade på den hela natten. Men dessvärre väljer jag inte matta efter hunden ;)

Tänkte gå till fotografiska idag. Vill verkligen se deras nya utställning "Fashion". De stänger kl 21 så vi ska pallra oss iväg strax. Hoppas de säljer några fina posters där. Vi behöver nåt på väggarna här hemma.
Uppdaterar imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar