21 september 2010

Fy fan för Sverigedemokraterna

Jag tycker det är så skrämmande och framförallt tråkigt att Sverige skulle ta den här vändningen precis när vi har flyttat hit och bestämt oss för att ha vår framtid här... Tur att vi inte bor i Almgården, Skåne iallafall. Där hade SD flest väljare. Men att 3-400 000 personer runt om i vårt land röstade på SD tycker jag är lite otäckt.

Nog om det... Igår var vi hos bm och allt såg bra ut men jag hade sf-mått på 36! Men tror inte det betyder att han blir stor utan att jag har mycket vatten. Men jag vet inte... Satt och läste lite ang. stora barn och att det fanns vissa risker! Blev lite orolig. Någon som vet? Angående mina sammandragningar så ska jag tillbaka idag och träffa en läkare. Får se vad hon säger om det. Jag är lite rädd att han ska komma för tidigt, har verkligen mycket värkar! 2-3 veckor till måste han iallafall stanna!
Järn, socker och allt i övrigt var bra och jag har gått upp till 73 kg! My god. 18 kg plus sedan jag blev gravid!
Hittade lite bilder häromdagen och insåg hur jäkla smal jag faktiskt var innan! Roligt att jag då inte tyckte jag var särskilt smal ens. Det är ganska bra och bli gravid och gå upp 20 kg för att uppskatta kroppen man faktiskt hade!

3 kommentarer:

  1. kan du inte visa en magbild också?

    SvaraRadera
  2. När ska du skicka mig en magbild på email..??:-)

    SvaraRadera
  3. Jag har haft jätte mycket sammandragningar sen vecka 25, är i 36 nu har tagit huuur mycket prover som helst inget fel men är sjukskriven tills att bebis kommer, det är tydligen jätte vanligt, livmodern förbereder sig för förlossningen typ.

    SvaraRadera