20 juli 2010

Uttråkad...

Har inte kommit långt idag. Kunde inte somna igår kväll vilket resulterade i att jag sov till 10.30 idag. Ätit frukost och svarat på några mail. Thats it!
Jag bara sitter och väntar på den 3 Augusti :) Jag vill verkligen flytta nu. Är så uttråkad att jag dör... R jobbar ju hela dagarna och jag orkar inte gå ut i värmen så jag håller mig mest inomhus med ac:n på. Skönt det ska bli att komma till Sverige och kunna gå ut och promenera plus att vi har så mycket att fixa med. Det känns så "onödigt" att bara sitta här och inte göra någonting när vi har en hel lägenhet att inreda i sthlm, kurser att gå på, familj och vänner att träffa, bebisgrejer att köpa.... 2 veckor till bara!!!

Minisen mår bra. Lika vild som vanligt! Går in i vecka 26 nu, vad tiden går fort :) Han är redan 30 cm lång och väger nästan 1 kg. Gud vad jag längtar efter att få se honom!
Just det...vi har bokat tid på Tittut kliniken den 11 Augusti. Ultraljud i 3D och 4D plus att man får med sig en filminspelning från hela besöket. Ska bli spännande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar