16 juli 2010

Myskväll med killarna.

Har verkligen ingen lust att följa med ut ikväll. En kompis till R kom just och de skulle ut och ta ett par öl. Han tycker att jag är så tråkig som inte följer med men alltså att gå ut när det är 28 grader på kvällen, tjock och svullen i ett par platta sandaler....ehhh nej tack. Dessutom går de alltid till ölhak vilket jag avskyr...jag är mer för cocktailbarer och uteserveringar. Så jag, Nito och lillpysen ska softa och se på nån film nu istället.

Vi har inte gjort så mycket idag även fast jag fått en del praktiska saker gjort. Sa upp medlemsskapet på gymmet och sa upp mig från jobbet. Här i barcelona har man 15 dagars uppsägningstid så måste dit och skriva på papper den 31:a bara. De på jobbet har inte sett mig sen jag sjukskrev mig för ca 2 månader sen, de kommer få en chock! :) Då syntes ju inte någon mage alls plus att jag var 12 kilo lättare!
Vi gick på eftermiddagsbio också och såg Shrek 4 i 3D, den var inte så bra tyvärr och jag som verkligen gillar Shrek filmerna. :( Tror att man ska sluta göra uppföljare när man nått nummer tre kanske.

Nej, nu ska vi mysa ner oss i soffan och kolla på film...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar