7 juli 2010

Bil såld och mini-garderob komplett!

Bilen är såld!!! Så skönt... Var lite stressad att jag inte hade fått den såld ännu och envis som jag är så ville jag såklart tjäna pengar på den också. Och det gjorde jag! Fick 900€ MER än det jag köpte den för, för två år sen :)

Kommer dock sakna min lilla bil.... Men tygtak i sverige funkar inte tyvärr...




Har legat på playan idag, det var verkligen skönt! Dock hade jag två svenska tjejer som passerade och öste skit över hur jag kunde ligga o sola med en bebis i magen!! Jag hade lust att säga nåt så att de förstod att jag var svensk men jag sket i det... Har frågat min bm och hon sa att det inte är nån fara, UV-strålarna når inte ner till barnet. Och att fostervattnet kan börja koka är en myt. Men så typiskt svenskt att döma och klaga....usch.

Jag har ett shopping tips. La Redoute har fått in höstnytt till bebisar! Jag som inte tycker det är kul att shoppa till mig själv längre har därför just klickat hem 2 små overaller till min lille novemberbebis :)

Var väl det enda som saknades i hans start-garderob. Nu är den mer eller mindre komplett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar