5 juli 2010

Packa, packa, packa...

Jag har redan börjat organisera här hemma inför vår flytt. Vet inte om jag nämt det tidigare men vi köpte flygbiljetter för att åka den 3 Aug. Men shit vad mycket saker man har efter 4 år här...har redan packat fem fulla väskor på 23 kg/st och då är EN av dem killens! Vi var tvugna att börja packa redan nu för att se hur många extra väskor vi behöver förboka. Varje väska extra kostar 25 euro om man bokar i förväg, (på flygplatsen 70) så nu har vi ett humm iallafall.

Mycket man måste avsluta såhär när man byter land. Bankkonton, mobilabonnemang, bredband/hemtelefon, gymmet etc. Bara jag får den där jäkla bilen såld nu också... Vill hem och börja pyssla i nya lägenheten i Stockholm nu! Mest det som har med bebben o göra faktiskt. Åh va mysigt! Tvätta o vika kläderna, köpa hans säng, skötbord och vagn! Gud va kul att gå och köpa allt! :) Nej nu får Juli gå i raketfart tycker jag. Apropå shopping så var vi ute på rean som började i fredags. Mest för killens skull för att han behövde jeans men nope..inga jeans och efter 3 butiker gav han upp haha Men vi hittade iallafall lite grejer till minisen. Ska lägga upp foton sen!

Nu ska jag laga lite lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar