23 juli 2010

Namn

Mulet och duggregn idag. Så skönt... Jag ska bara vara hemma och fixa och städa för min bror kommer idag. Han bor i Toulouse så han tar bilen ner hit efter jobbet så han kommer väl på kvällskvisten då det tar ca 3 timmar att köra. Men en superdammsugning får det bli för han är allergisk mot hunden. Han skulle ta en tablett innan, då brukar det funka. Annars får han ta in på hotellet nedanför ;)

Nästa vecka ska jag steka på playan. Sista veckan i Barcelona och jag kommer gärna hem som en pepparkaka!  Bättre tjock o brun än tjock o blek som jag brukar säga.

Har börjat fundera på namn igen. Det är verkligen svårt. Vi har så olik smak... Hade jag fått bestämma hade det blivit en liten Damian. Men R är inte helt övertygad. Andra namn vi har på listan är Santiago, Emilio och Diego. Rob gillar Emilio men jag får bara upp Emilio Ingrosso i huvudet när jag hör det namnet! haha Det enda vi gillar båda två är Santiago och väldigt många har sagt att de gillar det men min mamma tycker inte alls om det.

Åsikter? Tips? Förslag? Någon........?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar