7 juni 2010

VI SKA FÅ EN LITEN SON!



Var på ultraljud idag och fick se min lille kille! Allt var perfekt. 18 cm lång och ingen ändring i bf datum!
Jag blev inte så förvånad när hon sa att den var en kille, det är vad jag känt på mig hela tiden!

Jag däremot hade extremt lågt blodtryck och järnbrist :( Så nu är det järntabletter som gäller. Annars var allt bra...






Efter ultraljudet gick jag och en av mina bästa kompisar och handlade loss på H&M! Hon skämde bort honom rejält!





















































































Jag är nog världens gladaste idag. Han var så söt med liten uppnäsa och putande mun...Min lilla älskling.



2 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅ grattis grattis till din lilla son!

    Jag ska in nästa vecka på UL... längtar redan!

    SvaraRadera
  2. Hej! :) Vilken fin mage du har!! När har ni BF? Kul, bor du i spanien? Jätte fin lägenhet! Hoppas att ni mår bra och haft en bra dag kram

    SvaraRadera