15 juni 2010

- BLODTRYCKSFALL -

Fy vad obehagligt... Var ute och promenerade igår och höll på att svimma mitt på gatan! Fick sätta mig ner för allt bara blev svart och blev helt blöt för jag kallsvettades så. Min mamma ringde mig nu och sa att blodtrycket är som lägst i mitten av graviditeten för att sen öka igen, så det var ju bra. Såhär snurrig kan jag ju inte va...

Vi har haft det mulet här i Barcelona senaste veckan och jag tycker faktiskt att det är helt underbart! Orkar inte med sol och värme just nu. Blir bra att komma hem till den svenska sommaren i Augusti, det är den varmaste månaden här. Förra året var det runt 40 grader i Augusti. Det är lite för varmt faktiskt.

Jag och R satt och kollade vagn på nätet igår och tror vi har kommit överens om en svart urban jungle. Tycker dom är jättefina och jag som gillar att promenera i skog o mark vill gärna ha en trehjuling. Har varit lite tveksam att ha ett barn framåtvänd tills jag pratade med en kompis som sa att när hennes son ville börja sitta upp så satte hon en sele i liggdelen plus kudde bakom ryggen och där satt han jättebra, vänd mot henne i ett par månader till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar