2 juni 2010

Fy vilket väder! Grått och kallt här idag. Men kanske skönt eftersom jag ska ut och leta efter alla kläder och skor till fotograferingen nästa vecka. Jag gör en master i fashion styling på en design skola här och det är vårt final project som är på g nu. Så det är väldigt mycket att fixa! Jag åker ju till Sverige lördag-tisdag också så lite ont om tid nu.

Måste hitta jeansklänningen från "Fashion Against Aids" kollektionen på H&M också! Skit samma om jag inte kommer kunna ha den just nu men den är så snygg att jag bara måste! Hört att den är helt slut i Sverige så hoppas jag kan hitta den här.

Bebisen börjar röra sig mycket nu. Fortfarande svårt att veta vad som är vad men börjar känna igen vissa "rörelser" nu. Så himla mysigt!
Gick in på ellos.se igårkväll efter att en kompis tipsade om deras rea. Vet ju inte om den är tjej eller kille än så beställde bara det här:


- Body/t-shirt i ett
- Pyjamas i ekologisk bomull
- 4 par strumpor
- 3-pack bodys i ekologisk bomull
                        
                         
                        
                                                             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar