13 juni 2010

Final project nästan klart!

Sådär ja. Nu var fotona tagna och vi väntar bara på att fotografen ska ge oss bilderna så vi kan göra presentationen i Powerpoint tills på torsdag! Ni kan se lite backstage bilder som jag tog; http://sophiebcn.blogspot.com/

Idag, är det soligt här för första gången på en vecka så jag tänkte gå ner till stranden en sväng. R jobbar idag så ska passa på att storstäda lägenheten också. Tycker det är så skönt att göra det själv... Och tvätta bilen måste jag ju göra kom jag på. Ska ta foton så att jag kan sätta in en annons och få den såld innan vi flyttar till Sverige. Mycket att tänka på med ett minne som en guldfisk som jag har fått... Helt otroligt faktiskt, jag som alltid har allt under kontroll har under graviditeten blivit jordens virrpanna!

Ciao! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar