23 november 2010

Julkänslor

Jag kommer troligen att fortsätta med bloggen. Dock blir det nog ett lösenord för att logga in så om ni vill forsätta läsa så lämna en kommentar med mailadress eller maila mig så skickar jag lösenordet. Lägger in det från och med 1 December.

Igår var jag och lillen ute på stan för att julhandla lite, dock var jag superförkyld vilket resulterade i att jag nu är sjuk :(  Hoppas Milo inte blir sjuk nu bara!
Hittade inte så mycket men köpte iallafall lite kläder till Milo. Den där mysiga overallen på Zara och hittade även en plysch-mys-sparkdräkt samt 2 fleece mössor. Här är en av mössorna hehe


Det var så himla mysigt på stan (trots skitväder), NK hade fått upp julskyltningen och de flesta butiker har julpyntat... Jag ÄLSKAR julen. Längtar tills julgransförsäljningen startar så vi kan skaffa en liten gran.

Idag håller vi oss hemma med tofflorna på så jag blir frisk och kan göra klart julklapps-shoppingen innan hela stan börjar!

Avslutar med en liten mys-Milo  ♥

11 kommentarer:

  1. Åhh va mysigt de ser ut att va och ligga i en sån varm overall:)
    Jag fastna helt här inne och de vore jättekul om man fick fortsätta följa din blogg.:)

    MatildaKindahl@live.se är min mail :)

    SvaraRadera
  2. Hej

    Hittade din blogg nu och vill gärna ha lösenordet till den om jag får min mail är:

    karlsson_88_6@hotmail.com

    MVH Emma

    SvaraRadera
  3. Vilken otroligt söt mysdress! Var är den inhandlad?? :)

    SvaraRadera
  4. Kul med lite nya läsare! Det får mig att vilja blogga mer :)
    Skickar lösen så fort jag klurat ut hur man sätter in ett...

    Mysdressen kommer från KappAhls kollektion "Newbie". Om den är slut i butik så finns den att beställa på deras hemsida!

    / Sophie & Emilio

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Jag forsätter gärna att läsa din blogg !! :)

    mailadress: molntussa@hotmail.se

    / Lina

    SvaraRadera
  6. Åh, va underbart söt han är, din lille Milo!
    /Johanna, en ny läsare;)

    SvaraRadera
  7. Jag vill ju hemskt gärna fortsätta läsa din blogg :)

    andrea_eriksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Hej! Din blogg är intressant att läsa, är själv i vecka 38 så det börjar närma sig. Fortsätter gärna att läsa =)

    chris_nr2@hotmail.com

    /Christine

    SvaraRadera
  9. Ja, med!;)
    info@svenskdesign.eu

    Blir spännande att följa hur ni t.ex. kommer göra med tvåspråkigheten etc.

    /Bella

    SvaraRadera
  10. Så fin den stickade overallen är på! Jobbar på KappAhl och har också köpt den till min lilla bebis:)

    SvaraRadera