21 november 2010

Blogga eller ej...

Har inte haft någon som helst lust att blogga de senaste dagarna. Är lite i valet o kvalet ifall jag överhuvudtaget ska fortsätta alt. sätta ett lösenord.... Kändes ok att skriva om mig själv och lägga upp bilder men känns sådär att lägga ut bilder på Milo på nätet börjar jag känna. Måste fundera på saken...Det skulle vara kul att iallafall skriva fram tills han fyller 1 år, printa ut allt man skrivit och göra en fin bok av det som minne....

Har iallafall inte hänt så mycket senaste dagarna. Vi promenerar, myser, blir bortskämda med besök och presenter och bara njuter. Imorgon ska vi gå ut och julhandla! Jag har krävt önskelistor av alla nära o kära eftersom jag har bestämt att julhandla under nästa vecka innan löningen och julrushen startar. Vill inte ta ut Emilio bland folkmassorna och alla virus sen.
Har börjat fundera på vad man kan ge en bebis på hans allra första jul. Vill hitta något speciellt som han kan minnas sin första jul med. Förslag mottages gärna! :)
Hittils har jag bara hittat den här vinteroverallen från Zara som jag ska gå och inhandla imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar