19 februari 2011

Barnvagnsmuff

Faaaan vad kallt det var idag! R jobbade hela dagen så jag tog en prommis runt Djurgården med mamma. Jätte soligt men fy sjutton så kyligt. Jag är en sån där som fryser lätt och speciellt om händerna så nu fick jag faktiskt nog och beställde en barnvagnsmuff! Endast 199 riksdaler på barngrottan.se



Min lille nusse imorse....Vi ligger alltid kvar i sängen och pratar lite innan vi går upp :) Jag har gett mig sjutton på att han ska bli en sån kille som kan snacka om allt med sin mamma när han blir äldre.



Babygymmet är min bästa vän just nu. Jag hänger bara upp lite extra krimskrams i den så kan han ligga där och greja i evigheter... Han fick en sån lekgrej av sin mormor i alla hjärtans dag present men utav nån anledning hamnar den alltid runt armen som en liten handväska haha


Nu ska vi laga oxfilé. Yum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar