31 januari 2011

Önskar mig en ny lägenhet

Jag veeet. Dålig uppdatering här. Men på helgen har vi pappsen hemma och då har jag inte nån lust att sitta framför datorn.
Jag kör stenhårt på min diet och känner mig piggare än på länge :) Jag promenerar 1 timme varje morgon och äter nyttigt (och ytterst lite). 2 kg lättare redan!

Jag är lite sugen på ny lägenhet och i helgen var vi runt och kollade lite. Höll på att buda på en helt underbar 3,5 rummare men insåg att den låg lite off. Jag står inte ut i vår 2:a längre. Vill så gärna fixa ett rum till Milo, få plats med mina kläder och ha ett badrum som är större än en skolåda.

Den var så fint inredd. Längtar till att få inreda ett stort sovrum!


Nej, nu ska jag fortsätta kolla på The Rachel Zoe project. Mitt nya favorit program. Hon är verkligen en duktig stylist. Blir så sugen att börja jobba när jag ser henne!

Milo ligger och snuttar här bredvid och jag insåg just att det är dags för nya byxor. De flesta sitter såhär och det är ju mindre snyggt att ha byxor som ser ut som leggings kanske ;)


Tjingeling så länge!

2 kommentarer:

  1. Å I know the feeling, jag har ju fuskat lite med bantningen men 1 kg nere är jag nu.. brukar ta en promenad på dagen på ca 2 timmar så när jag kommer hem är jag helt död :(

    Mysigt med att leta lägenheter... själv vill jag flytta till en stor takvåning.. men vem har råd med 15 miljoner liksom ;)

    SvaraRadera
  2. Jag har slutat amma helt nu.. slutade för ca 2-3 dagar sen.

    Det var så enormt omständigt och jag fick max ut 10-30 ml per dag och då pumpade jag ofta. Nu får stackars lillen klara sig själv. Ganska mycket förstördes iom hans förkylning men men.. till nästa unge kommer jag försöka amma längre :)

    Vi kommer vara hetast i sommar hahahah

    SvaraRadera