11 januari 2011

Baby revolution

Vi har haft en super skön dag tillsammans med fem trevliga mammor och deras fina bebisar!
Jag kan verkligen rekomendera Baby Revolution. Cafe, och butik i ett. Perfekt!
Imorgon ska vi till bvc. Jag är såååå nyfiken på hur mycket han har växt sen sist.

Nu är jag så trött så jag ska sluta skriva och hoppa i sängen. Milo är klarvaken så jag lämnar över till pappsen :)
Just nu ligger hela gänget i babygymmet! Pappa, Milo (med sin elefant) och Nito. Hehe mina sötnosar....



Natti

2 kommentarer:

  1. Kul att träffa andra mammor:) Har också tänkt gå på 'Babycafé' som vi har här hemma, men väntar lite till då magsjukan härjar i samhället..

    SvaraRadera
  2. Hello,

    Gud vilket liv vi har haft här hemma med nu är vi tillbaka :)

    Vilket fint mellannamn du valde till lilla Milo... I love

    Jag ska försöka gå förbi till baby revolution på söndag då det ska vara en liten mamma träff där (kom förbi)

    Ha det bäst nu... så får vi träffas upp snart :)

    SvaraRadera