5 december 2010

Söndagsmys

Vi har en lugn helg hemma hos oss. Julpyntat lite, haft besök av vänner och familj, druckit glögg och satt upp en taklampa....finally!
I fredags tog jag och Emilio en sväng i våra affärer runt Odenplan. Jag hittade lite kläder åt oss båda på Lindex och så köpte jag en ny locktång som jag bara måste rekommendera för den var så bra! Jag har spikrakt hår, lockat håret i flera år och provat diverse redskap men denna slår allt. På 5-10 min är hela håret klart och lockarna har hålligt i sig i tre dar hittils!



Nu ska jag väcka mina tröttisar som just nu ser ut såhär...


Ska lägga upp fler bilder sen!

2 kommentarer:

  1. hur gammal är han?
    tänkte på att du hade kollat på en gunghäst te han redan..han ser rätt liten ut

    SvaraRadera
  2. oj, så mycket hår han har. Och jag som trodde att min son var långhårig :P

    SvaraRadera