29 december 2010

Nytt sovrekord

Jag och Roberto har ju lagt upp kvällarna så att vi båda får så mkt sömn som möjligt. Jag går och lägger mig vid 23 och han stannar då uppe 1-2 timmar och flaskmatar Milo och får honom att somna in för natten. Vanligtvis så får han då ca 100 ml bröstmjölk och sover till 05. På senare tiden ha jag dock haft problem med att mjölken sinar kvällstid så att om jag inte pumpar ut på morgonen så är det kört. Så var det igårkväll....så lille pappsen fick snällt springa till ica och köpa en NAN ersättning som han gav 60-70 ml av vid 23.30. Vid midnatt somnade Milo och vaknade inte förrns 07.15!
Det sägs ju att ersättningen är fetare så det kanske var det som gjorde att han sov så länge? Skönt var det iallafall :)

Nu har Emilio somnat i babygymmet hehe. Han har världens sötaste frilla typ tuppkam efter badet igår. Måste ta lite foton.

Igår fick jag ett infall och beställde en ny vinterjacka! Efter att ha haft min stora, svarta Everest dunjacka i typ 6 år tyckte jag det var dags att unna mig en ny. Det blev en d´brand. Har sett den på ett par tjejer och tycker den är så fin. Varm dunjacka men inte lika stor och klumpig som de flesta varma jackor är.


Finns på bubbleroom.se

Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe och sen ut och promenera bort julmaten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar