1 juli 2011

Landet häng

Vi har inte gjort så värst mycket.... Igår softade vi hela dagen. Kan dock konstatera att hängmattan och giraffpoolen har blivit Emilios sommarfavoriter.


Ibland händer det att jag och hunden håller honom sällskap...

Idag har vi varit på akuten. Trodde vi hade fått svinkoppor men tydligen inte. Vad vi har förblir ett mysterium. Som vanligt vet läkarna inte ett skit. Fattar inte varför det alltid händer mig... Jag har iallafall prickar i armhålorna och låren. Milo har fullt av exakt likadana runt halsen, ryggen och magen. Ser ut som små blåsor typ. Vi ska till bvc på tisdag, då ska jag fråga där...

Dagens roligaste grej var iallafall när korven satt och lekte på terrassen och helt plötsligt ramlade bakåt och föll rakt ner med huvudet i en skål :D Satt och fotade just då så jag fick det på bild!


1 kommentar:

  1. Jag vill också ha en giraffpool och en hängmatta att softa i i sommar...:-) Kolla så att det inte är bältros, det hade jag för ca 3 år sen. Kliar som fan. fast det borde inte Emilio kunna få. han kanske bara har blivit knottbiten...:-) KRAM!

    SvaraRadera