6 juli 2011

8 månader

Jag har en trött liten kille här hemma idag. Tror att framtänderna är på g. Han har skrikit halva natten. Fick ge honom en Alvedon för att han skulle kunna sova stackarn... Nu har han sovit i 3 timmar nonstop, får nog ta och väcka honom snart.


 Igår var vi inne i stan en sväng. Hade tid hos bvc och fick konstaterat att Emilios utslag troligen var värmeutslag. Jag visade även upp mina och min bvc-tant trodde på en svår hårsäcksinflammation. Jag är skeptisk. Jag har ju samma utslag på låren...anyway, det går nog bort med tiden.
Milo vägde iallafall 10,2 kg och var 75,5 cm lång.

Efter det gick vi och fikade med Linda och lilla söta Olivia. Önskar jag hade en bild, hon är helt bedårande! 4 dagar yngre än Milo... Han blev så utmattad efter att han för första gången somnade sittandes! :)


Vi gick och kollade i affärer i väntan på att papi skulle sluta jobba och jag köpte ett par nya skor till Milo och en helikopter från Brio. Han har deras tax (som jag hade när jag var liten) som är den absoluta favoriten här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar