29 juni 2011

Lite uppdatering

Hej hopp! Jag har nu klurat ut det här med internetdelning via mobilen så nu har jag faktiskt inga ursäkter för att inte skriva. Bra va?! ;)

Vi spenderar dagarna här ute i skärgården, promenerar, solar och myser.


 Emilio, som blir 8 månader på söndag, spenderar all sin tid på krypträning vilket inte går så bra tyvärr. Jag tycker det är toppen om jag ska vara ärlig. Han sitter där han sitter och jag kan slappna av istället för att jaga honom :)


Jaha, nu är Milo arg som ett bi. Får skriva mer sen... Här kommer lite bilder så länge!

3 kommentarer:

  1. Wow vad han har växt! Hoppas ni har en underbar sommar.

    SvaraRadera
  2. Vad kul att se att du gjort ett inlägg igen. Läste din blogg tidigare då jag hittade den på Familjeliv (vi var med i samma tråd där, men tajmade aldrig in någon fika där vi båda var med på). Och eftersom din lilla grabb är så himla underbart söt och du verkar ha ett modeintresse som faller mig i smaken så har din blogg legat kvar i min google reader och vad glad jag blev nu när du lämnat ett avtryck igen i cyberrymden. Hoppas du kommer igång med bloggandet igen!

    SvaraRadera
  3. Men ååå som vi har längtat!!! vill ju följa snygging milo... Anton hälsar massor!

    SvaraRadera