8 mars 2011

Sittdel

I söndags åkte vi ut på landet en sväng. Mina föräldrar har ett hus i skärgården där jag spenderat varenda sommarlov sedan jag var 5. Så skönt att promenera där. Slippa alla söndags-promenerare på Djurgården och Hagaparken ;)


Milo älskar att ligga och kolla på himlen och träden i vagnen. Jag börjar fundera på att byta till sittdelen snart. Vid 5-månaders åldern borde det väl vara ok...? Märker mer och mer hur han vill ha koll på vad som händer utanför vagnen och dessutom sover han nästan aldrig däri längre. Vår sittdel är ju dessutom ergonomisk och har tre lägen så det borde ju funka...

Idag ska vi ta en promenad sen iväg och träffa Milos kompis-gäng!

3 kommentarer:

  1. Jag bytte till sittdelen när min dotter var ca 3-3,5 månad, och det går kanon. :) Finns ju somsagt olika lägen för ryggstödet, så man behöver ju inte dra upp på högsta på en gång direkt! :) Funkar kanon för oss iaf!

    SvaraRadera
  2. SV: Ja, kanske lite tidigt, men inget hon lider av. :) Hon har ju lessnat på att ligga, och är för lång för liggdelen.. är ju inte dåligt för dom på nåt sätt å byta! :)

    SvaraRadera
  3. Jag har oxå börjat fundera på sittdelen.. Liggdelen är för kort för Anton han får nästan inte plats :/

    Måste ta och ses snart...

    KRam

    (btw, jag röstade på din snygging)

    SvaraRadera