31 oktober 2010

Kom ut nu då!

Igår åkte vi in till Danderyd för kontroll eftersom mina händer och fötter svullnade upp alldeles förskräckligt och tillsammans med magont i övre delen i magen ville de utesluta havandeskapsförgiftning. Hade spår av äggvita i urinen så jag fick ta ett par blodprover men som tur var så var det inte det.

Börjar bli så jäkla less på det här. Kan inte sova, ont fan överallt och konstant ont i magen och ryggen... Idag har det strålat ner i ena benet, jätte obehagligt... Usch o fy vad jag klagar ;)

Haft myssöndag och imorse kom Astrid hit igen. Igår när hon var här fick lillen en jättefin mjukis sköldpadda från Borneo. Den var så söt :) Efter lunch kom mina föräldrar och hämtade oss för att ta en promenad. Vi gick runt Djurgården och jag passade på att sätta ljus på min mormor o morfars gravar i Galärparken.
Nu har de just gått och vi ska ha myskväll och kolla på en film.

Hoppas han vill komma imorgon min lille skrutt. Längtar så jag dör!

1 kommentar:

  1. Hmm... jag tror du föder BF+3 :)

    Jag har själv börjat få panik, får knappt någon sömn och jag orkar inte röra mig. Jag har börjat fundra över om jag ska ringa gråtandes till förlossningen och tigga och be om en kjesarsnitt eller att bli igångsatt iallafall...

    SvaraRadera