8 oktober 2010

Fredag

Mina förvärkar goes on....inatt fick jag sova ett par timmar iallafall. Vi var hos bm igår och allt såg bra ut! Han är fortfarande inte fixerad vilket säkert förklarar sparkar åt alla håll och kanter.
Med tanke på mina värkar så blev jag ju avrådd att gå på vattengympan som jag hade bokat men snälla som de var på babygruppen så fick vi använda pengarna till annnan kurs och bokade därför in oss på en kurs på engelska på Danderyd, "Labour preparation course". Otroligt bra faktiskt. Jag visste såklart redan mycket av det som nämndes i och med föräldrakursen men det kändes skönt att mannen min har bättre koll nu. Fick även gå upp på förlossningen och se ett rum. Nu känner jag mig förberedd! Let's do it!

Roberto har en kompis på besök från Barcelona så jag funderar allvarligt på att ta en helg hemma hos päronen! Orkar verkligen inte vara social just nu. Dessutom bor vi ju i en liten tvåa så jag känner mig lagom obekväm här hemma...

Nu ska jag ta ut Nito och gå och lämna tillbaka böcker på bibblan och hämta ett paket på posten. Det är (och förblir) det sista jag beställer till bebben! Kommer knappt ihåg vad det var nu...badtermometer, lakan, plastad frotte och nåt mer som jag inte kommer ihåg..

Månadens citat kommer här..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar