18 augusti 2010

Jag lever

Jag veeet! Jag har varit så dålig på att uppdatera bloggen sen vi kom till Sthlm. Det har varit lite mer aktion här kan man säga...
Nu är iallafall lägenheten iordning, papper och dokument till Rob klart och dessutom har han sin första jobbintervju imorgon! Hoppas, hoppas för hans skull att han får jobbet. Det är en ganska stor arkitekt firma så han kan växa inom företaget också.

Den senaste veckan har vi mest suttit i köer på försäkringskassan och skatteverkets olika kontor, varit på Ikea och Mio samt olika elektronik butiker för att inhandla allt från kaffemaskin och micro till en varsin iPhone 4 med abonnemang :)    Idag har vi varit och köpt vad jag hoppas är det sista inom bebisgrejer, en badbalja, täcke o kudde till vaggan och ett par nappar! NU kan jag slappna av... vilket känns så skönt eftersom mina fossingar inte tycker om att gå o shoppa längre.

Enligt måtten på bebisen så blev jag ju flyttad till den 26 Oktober så nu är det inte långt kvar. Och skulle han få för sig att (som sin mamma) komma 3 veckor för tidigt så skulle det vara om 7 veckor!!!

Imorgon ska jag försöka uppdatera med lite bilder. Hur lägenheten blivit och så... Nu blir det lite middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar