24 augusti 2010

estelle & thild

Idag var jag så himla trött när jag vaknade. Sov jättedåligt hela natten och fick nästan panik av att jag inte kunde somna om! Jag är en sån person som i vanliga fall sover som en stock hela natten så det är verkligen hemskt..

Iallafall så tog vi oss ut på stan efter lunch för att fixa med lite saker. Jag hittade en gravid-tröja på Polarn o Pyret (första gravid plagget!) Träffade en kompis och sen gick vi till Bonti och beställde en madrass till vaggan eftersom den som fanns med när jag köpte vaggan på blocket kändes lite äcklig. 349 för helt ny med överdrag kändes inte så farligt. Hittade en mysig filt, lakan och täcke så nu är allt i säng väg klart! Skulle även köpa mer mag-olja från Weleda men blev rekomenderad denna istället från estelle & thild...




Hon sa att den var bättre så vi får väl hoppas på det! Än har jag inte fått en enda bristning så jag håller tummarna ;)

1 kommentar:

  1. Hej, tänkte bara tipsa om att jag har en tävling i min blogg just nu. Kör en veckans blogg och vinnaren hamnar i en månadsfinal där en vinner en ny design :)

    Inte så många som tävlar så chanserna e rätt bra :) Jag tar även emot beställningar :)

    //Ewa

    SvaraRadera