10 november 2011

Snart går han

Milo håller på att lära sig att gå! Både igår och idag har han gått två steg flera gånger. Så nu är det nog nära :)



Lite nytt i Milos garderob..... Mini Rodini jackan har jag ju velat ha i evigheter och så fick han den av sin gudmor! Så fin. Och jag kan verkligen rekommendera tossorna. De är riktigt varma och otroligt lätta att sätta på små tjockisfötter...



Det börjar bli fint i korvens rum nu också. Äntligen. Inga bilder att visa just nu men ska ta vid tillfälle. Kan tipsa om en sida som heter Babywall som gör jättefina posters i olika motiv där man kan få in barnets namn. Vi beställde den här med lilla kloka ugglan och ramade in...


Nu ska jag ta och beställa en höstkappa. Har ingenting att ha på mig känner jag. Skinnjacka är för kallt. Likaså min armyjacka som jag gått i hela hösten... Funderar på den här från Nelly... Vad tycks?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar